onsdag 12 augusti 2009

Som kärleken är /Ta mig som jag är..

Klockan är 13.00
Wille vilar lite middag och jag bestämde mig för att göra lite nytta.
Idag gör det med Mia Skäringers hjälp.
Caj har fått lämna plats för hennes 5 låtar på My space.
Som kärleken är och Ta mig som jag är går om och om igen.
Jag passar på nu när jag själv får bestämma.
Mange tycker mer om Caj om jag säger så..
Jag väljer inte.
Båda är nakna, självutlämnande och proppfulla med massa känslor.
Det må vara klyschigt som någon viktig recensent flitigt påpekade, men jag är ett big fan av klyschor.
Så sjung på..
Jag lyssnar..
O sjunger..

Samtidigt som kökskonserten så beställer jag 350 bilder eftersom jag insåg att vi inte beställt ett enda kort sedan Wille var typ 2 månader (då hade vi redan 3 fulla album på honom) och att vi hade ganska många att ta igen nu..

Jag orkade bara med två mappar sen fick det vara nog.

Jag ska ju orka ta hand om dem också.


När jag hade tryckt på beställ så kom jag på att detta var sista gången jag betsällde vanliga kort.
Inte för att jag vill göra som min pappa som tycker att det räcker att kolla på datorn utan för att jag inte vill ha 500 album innan Wille börjar skolan..
Så nu är det bara de finaste fotorna som ska få tryckas i fotoböcker, på tapeter, skärbrädor, t-shirts (O yes), klistermärken..
Inga fler "jag-tar-väl-det-kortet-med-nu-när-jag-ändå-beställer"
Men det blir 350 fina sommarbilder i alla fall..

"Vi håller ihop,
vi faller isär,
Precis som kärleken är.."

"Så vill du ha mig,

så får du ta mig,

men du får ta mig som jag är.."


(Mia:s sånger)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar