torsdag 13 augusti 2009

Alice Balice Boliv

Idag ska vi till Alice Balice Boliv och hälsa på henne i deras nya, fina hus..
Så spännande.
Jag har bara känt dem på Östra Boulevarden, hur ska det nu bli?
Lägenheten är ju liksom dem..
Där har jag ju bott mer eller mindre under pluggtiden och nu är den plötsligt inte "vårt häng" längre..
Fast jag är ganska säker på att jag kommer gilla nya huset ännu bättre.
Helt säker är jag i alla fall på att det ska bli underbart att träffas igen.
Vi har inte setts på 1000 år, inte pratat på 100 men messade igår.
Jag måste få Bella till fb.. Eller i alla fall Alice o Jocke..
Men Bella säger att det bara är till för dem som har för mycket tid, jag ska få henne till att tro att hon sparar tid genom att gå med..
Oj har jag blivit en facebook-ambassadör?
Nu ska vi vila middag, baka och kanske ta tag i garderobfix..

1 kommentar:

  1. Tänk...har inte ens hunnit läsa detta inlägg. Så nej, Facebook är inget för mig och nej, jag kommer inte att spara tid. Facebook är som Överskottsbolaget eller Rusta. ((Utvecklar den jämförelsen vid ett senare tillfälle.))

    En sak är dock STENSÄKERT och det är att jag tänker på vårt lilla analys-snack på trappen förra veckan. Tänk att få ha det så varje dag. Tänk att få ha dig nära varje dag. Mange, Wille, ert hus, din kärlek, ditt skratt, din vänskap och allt som är EMMA BERG.

    Me love you.

    SvaraRadera