måndag 17 augusti 2009

Dagens rensningsoutfit

Min söta, lilla mamma är just precis en sådan mamma som samlar på shit.
Wille har förresten börjat säga "Shit pappa, shit momo, shit mofa, shit mamma".
O så började han säga dum och arg idag också. Wonder why??
Tillbaka till mammas skit.
Hon samlar och sparar duktigt så hon har allt man önskar och hon vet oftast vart också? Med en del tid och envishet så,..
När jag rensade i helgen så hittade jag hennes gamla klänning i min "bra-att-spara-till-utklädningstillfällen-låda" (jag har ingen sådan längre)
Så nu är den tvättad och ska användas till de gula hasbeensträllorna som på nytt.
Så ibland är det bra att spara,
särskilt när någon annan gör det..

2 kommentarer:

  1. Finaste tofflorna i världen!!

    SvaraRadera
  2. Ja, finaste tofflorna i världen och man kan ha dem till ALLT!

    SvaraRadera