måndag 17 augusti 2009

Om varför jag är en STOLT pojkmamma

Kolla in DET HÄR på flickorna lennartssons blogg..
Detsamma visar Alex på sin, eller egentligen visar han ett annat inlägg från Amanda.
Det finns alltså fler!!!

Jag behöver inte oroa mig..
Det finns inga killar som bloggar va?
Inte så i alla fall.

Det finns väl inga sådana tjejer med kloka föräldrar?
Eller jo det gör det nog.

Men jag tänker inte bekymra mig.
Jag tror att jag bara får härliga pojkar som ska älska sin mamma och var henne trogen hela livet.

3 kommentarer:

  1. Ja hu...tänk om man kan bli sådan med helt vanliga föräldrar...Shit vad jag är orolig.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår.

    Jag hade slängt ut både kameran, datorn, sminket, blekningen och tillslut även ungen:)))

    SvaraRadera
  3. Jisses. Tack för mina grabbar. Hellre prata bilmärken (det är det vi gör nuförtiden) än det där spektaklet.
    Se till att skaffa en grabb till nu=)

    SvaraRadera