tisdag 18 augusti 2009

Kom precis på..

..att Youtube-amanda kanske tänker samma som jag;
att hennes ord är viktiga för framtiden och mänskligheten.

Det är bara det att hennes tonårsord är redan ute i offentlighetens ljus.
Stackarn..

Vilken tur att det inte fanns bloggar på "min tid".

Särskilt inte videobloggar..

Å andra sidan så skrev inte jag "hi hi, typ, fett, a, ahhhh ahhh, mmm, så att, ja, hi hihi , fett nice, paris hilton är sååå cool. hi hihi, shit vad brun jag e"

Jag skrev på riktigt.

Om riktiga saker.

Med riktiga ord.

Om viktiga saker..

2 kommentarer:

  1. Hallo Godmorgon Emma!!!!
    - Jag vet inte vad du jobbar med, men jag känner att du verkligen borde jobba med text,,, text är verkligen ett redskap som du KAN.... Vore ju synd att inte utnyttja de, Man både skrattr, känner igen sig och beundras av dina tankar!!!!

    Kram josse

    SvaraRadera
  2. Josse, vad gullig du är.

    Tack!

    I´m dreaming on..

    Kramar

    SvaraRadera