måndag 1 juni 2009

Trots, trubardur och total lycka!


Har precis lagt Wille och nu sitter Magnus och lirar Caj Karlsson för mig på sin första gitarr.
Det syns att han fick den i sin Robban Broberg-tid..
Hoppas att grannarna gillar vår duett..


Lycka är att äta kvällsmat på altanen med sin familj.
Det är banne mig innerlig, verklig och vacker lycka.


Underbar eftermiddag i högt gräs på glasskalas hos Jacke med familj. Då är det gott!
Lite senare hade Wille sitt första riktigt, riktigt, riktigt arga vredesutbrott.
Det kom från ingenstans och han slutade först efter väldigt många, många, många minuter.
Jag var cool och väntade ut. Sen kramades vi och badade med kläder på utomhus i bebisbadkaret.
Trotsens tid är här.
Kärlek och Lycka!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder, fin text... Saknar dig! Såg att du ringt imorse, men jag är världens sämsta på det där...fullt upp, möten och 200 ferier på introduktion idag.

    Kram och zzzov sött...

    SvaraRadera
  2. I loooove my little "Månsberg family"...
    Vi måste ju sitta & grilla på er altan...dricka vin på er altan, sjunga ihop på er altan...JAG SAKNAR ERRRR!!!!

    SvaraRadera
  3. Emma, Mange och Wille Månsberg. Det kan ni heta! Så svenskt och tryggt på något vis.

    Japps, vin på altanen, i lusthuset, bastun eller varför inte i trädkojan i den stora almen?

    Jippijajaj vilket hus!

    SvaraRadera