fredag 12 juni 2009

Familjemiddag

Wille hos mormor o morfar. I trädgården



Han älskar att vara här..


Cooling..




Wille och jag är på Bolmörtsvägen. Mange är i Tingsryd och äter 21 kg lamm.

Mormor snarkar i soffan. (Hon skulle bara se på Berg flyttar in) Men jag vet att hon maskar..

Wille sover sött i mosters säng. Jag var såå nära på att ligga kvar. Ellen har VÄRLDENS skönaste säng.

Race, Charla, Ellen och Morfar sitter nere och njuter av livet. (Hurra för att Carl är hemma)


Idag har vi ätit familjemiddag precis som en vanlig kväll för 10 år sedan. Bara Wille som var med. Men han tillhör ju liksom familjen nu..

Det var precis som förr; lite bråk, lite ret, några kramar, småätande innan maten, sen äta alldeles för mycket, skratt, diskussioner och så emmamobbing när jag vill ha något sött efter maten..

I love my family. Jag skulle gärna ha dem omkring mig nästan jämt. I alla fall på en fet fototapet i trappan..


Nu har maten smält en aning så nu ska jag ner och fortsätta att pressa..

O skratta.

Carl och Rasmus är alltid sköna att hänga med. Pappa o Ellen också så klart.

Men grabbsen ihop är inte varje dag längre..


So long..


2 kommentarer:

  1. Åh, vi är så trötta på Aftonbladet blogg. Nu har du försvunnit från det där widgets eller vad det heter. Man vill ju hoppa ut genom fönstret för mindre. Kanske ska byta till blogspot. Det ser himla trevligt ut här. Men allt detta är ju världsligt när storebror hade feberkramp inatt. Inte farligt men jäkligt äckligt att se på. Skärrade föräldrar.
    Ritsch-historia finns förresten på bloggen nu.
    Tjing

    SvaraRadera
  2. Ja byt, byt, byt..

    Men fabbefeberkrampar gör bloggandet en aning betydelslöst förstår jag. Hoppas att han kryar på sig och att Sixten mår som den prins han ser ut att vara. Har läst ritsch-historien och ser fram emot att få uppleva samma sak.

    Kram!

    SvaraRadera