lördag 6 juni 2009

Bye bye Sydafrika..








Fasiken vad arg jag har varit.
BlixteARG!!!!!
Vi som hade laddat så.
Men nehe.
Blä.
Skit.
Fa---ntomen oxå.
Vilken tur att vi inte har bokat biljetter.
Ja, ja, bryt ihop och gå vidare.
Det är ju bara sport som mamma säger..
Men det jag retar mig på just nu är intervjuerna efteråt där svaren är så skitnödiga att det inte är sant. Kan ingen bara vara lite osvenningt osympatisk och svara:
"Arrrggghhhhh, jag är så jävla skitförbannad, vi är så asdåliga att vi inte är värda att vinna. Vi är för dåliga, för sopiga och vi skulle ha gjort det mycket bättre om vi inte hade behövt fega, fjäska och småfisa". Typ..
Det mest uppfriskande med denna matchen var bröderna ELM. Från Kalmar. Go Elmarna! GO!
Zlatte och Henke kan gömma sig i omklädningsrummet. Lasse kan skicka ut Rolle med dumstruten. Men Ni, Ni gömmer er inte. Ni bara står där och visar vilka takter ni står för.
Let the Elms bygga grunden till vårt nya landslag!


2 kommentarer:

  1. Men inte kan du väl vara arg med den där gullungen i familjen. Och då menar jag den lilla=)

    SvaraRadera
  2. Nej det är klart att jag inte är..
    Nu väntar jag bara in en uppfriskande ritch-ratsch-historia om gullige Sixten..

    SvaraRadera