torsdag 23 juli 2009

Tja!

Idag har jag ledig dag eftersom jag ska jobba helg.
Mmmmmmmmmmmmmm, vad mysigt det ska bli.
Tänker jag alltid.

Hur blir det då?
Lite mys, lite kräk, lite tjabb, lite oförstående, lite magkrångel, lite lek..
O en massa sablans städ och plock.
O ju mer jag plockar detso mer verkar det bli.
Skiten och alla saker är som kackerlackor.
De tycks bara bli fler och fler och inget blir plötsligt som jag tänkt mig.
O så var det tvätten också och garderoben och grottan och ballongmagen..

Kan inte andas just nu..

Ska sätta på ett riktigt bra sommarprogram på datorn och städa bland Willes leksaker en stund.
Jag tänkte välja maddemeterolog. Mamma sa att det skulle vara bra. Har lyssnat på tok för lite på sommarprogrammen.

Jag blir galen av att inte hinna med allt jag vill, om det så bara är ett sablans sommarprogram.

Får snart börja Yoga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar