fredag 17 juli 2009

Jag skulle bloggat igår..







.. men när jag satte mig vid datorn hemma hos mamma och pappa och förde in minneskortet till kameran så släcktes allt ner och ALLT, jag menar verkligen allt FÖRSVANN.
Inte en bild.
Inte ett dokument.
Inte en endaste bokstav finns kvar.
Det är bara en skärm med en solnedgång eller något annat trams.
Tack för den televerket.
Eller vem det nu är jag ska skylla för detta.
Bajs är det i alla fall.
2003 var det i alla fall kort ifrån.
Materiella ting, ja visst.
Men bajs är det ändå.
Kvällen before datorkraschen var i alla fall lyckad med grill och gotte tillsammans med grabbarna grus.
Politik, fotboll, fest och pengar avlöstes i rasande tempo.
Sen var det en Wille som gallskrek efter sin pappa i två timmar när mamman skulle vara duktig och lägga sig vid midnatt..
God mat, många skratt och goa vänner var det i alla fall..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar