tisdag 28 juli 2009

Dagens skofit..

Jag.
MOI.
Emma.
Har haft dessa godingar på mig HELA DAGEN.
Jag upprepar HELA DAGEN!!!
Det har aldrig hänt innan.
ALDRIG.
Men idag hade jag inget val.
Eller ett val hade jag men då skulle mina fötter ha luckrats upp vid detta laget..
När jag åkte till jobbet imorse så spöregnade det så jag tog glatt på mig den röda regnstassen med tillhörande stövlar och tryckte gasen i botten med Caj på högsta volym.
Det var bara det att mina vita Nike stod kvar innanför dörren. HEMMA.
Så efter två timmar trampandes i röda stövlar fick jag leta i min jobbgarderob soom består av en Coop Forum-kasse, så hittade jag dessa klackarna..
Jag har varit sååå piffig idag att det inte är sant.
Det bästa var att jag till och med trivdes och kände ingen smärta.
High-heels, here I come!
(Man får snygga ben också har jag hört)

4 kommentarer:

  1. Nike???? What, are u crazy woman??
    Skojar bara. Men de där svarta var riktigt riktigt snygga.

    SvaraRadera
  2. Men tulle då, morbror jobbar ju för "vingen" så jag har inget val..
    Å så saknar jag lockpriser från adidas.
    Men vill du bli av med några gamla ränder så lägger jag högsta bud..
    Jag är sucker på ränderna. Drömmer är en rosa Wct..
    Kram..

    SvaraRadera
  3. Aha...en morbror på vingen. Jag förstår. Inbjudan till nästa provutförsäljning kommer:-)

    SvaraRadera
  4. tackar, tackar..

    Jag kommer först av alla..

    SvaraRadera