fredag 29 maj 2009

Blondie, biffen och bananen











Det är jag det. Jag och mina alter egon. O så är det en gammal svartvitfilm också som jag alltid tittade på när jag var liten. Den och "Sol över Sverige". De filmerna kollade jag på och åt smält glass från micron samtidigt som stackars Ellen fick pilla mig i håret.
Idag är jag Blondie. Nu har Lina fixat biffen och gjort mig snygg igen. Härligt. Tack, tack. Då kanske jag glider in på "Natti" på ett bananskal imorgon.. Hihihi.
PMS:en är lite stabilare idag och nu känner jag mig helt okej. I alla fall i denna stund..
Angående mitt hår så är Magnus kommentar den roligaste med hela grejen.
Jag ringer hem från jobbet igår och han säger:
"Du, vad hände med håret igår egentligen?" (Jag gick och lade mig vid 2-tiden när han sov)
"Ja, jag vet. Det blev fiasko"
"Nej men jag menar bara. Det måste varit en golden retriver i tvättstugan undre natten"
"Ja jag tappade lite hår.
"LITE!!!!!!!"
"Jag har aldrig sett så mycket hår innan. Har du något kvar?"
"Äh så farligt var det väl inte.."
"Nej, du fick ju bort de slitna topparna. Då behöver du ju inte klippa dig."
Ja så kan man ju också se det. Lina kallade det för en kemisk klippning. Något säger mig att det inte är något bra i frisörkretsar..


2 kommentarer:

  1. Men nu är du ju apsnygg iaf! Blir det party-party ikv? Jag är fortfarande hes sedan förra lördagen, så du får gärna ta över den tronen nu!

    Puss...

    SvaraRadera
  2. Magnus Månssons härliga kommentarer...nu fick jag mig oxå ett garv, kan höra hans röst!!
    Puss hjärtat

    SvaraRadera