onsdag 27 maj 2009

Barca, blondering och bullig degmage



Här sitter jag med blondering i håret och gäster i soffan.
Barca har precis vunnit finalen med 2-0 och jag har missat TVÅ avsnitt i rad med mina Greykompisar. Tur att Hanna kan referera.
Det är mycket roligare med verkliga, fysiska vänner.
Just nu diskuterar vi bröllop.. Jag är weddingplanner och väldigt uppe i det just nu. Jag vill gå på bröllop. Någon som vill bjuda om jag inte lyckas få Johan att fria.. Jag ska dock jobba hårt för att hemmapappan tar tag i det under sin ledighet..
Själv är bröllop det sista jag ser mig själv ha huvudrollen i just nu. Jag smakar och känner mig som miss piggy efter en icke-så-god kebab och mitt äggkrossande tillstånd.
Hoppas lite ny färg kan få mig att känna mig lite "hotare".
23.03 onsdagkväll känner jag mig bara som ett fnasas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar