onsdag 9 september 2009

Borta bra..

Efter en fantastisk vecka på Poros i Grekland är vi nu hemma igen i den riktiga verkligheten.

En sån här surfkille får man ju inte träffa varje dag..


Life is good sometimes.. (ganska ofta, faktiskt)


Mmmm, vilken vecka..



Love is in the air..


Tack min fina, fina, fina son, min otäckt bruna sambo, min gudomliga mamma, min snygga syrra, min coola bror, min snälla pappa...och alla ni andra 40 personer som var med och förgyllde denna vecka.
Fatta att vi var en HEL BUSS.. Galet!!
Jag har fått många minnen, "mental-pictures " som brossan säger, nya vänner, gamla skavsår, livsnjut, some extra holiday-weight, tankeställare, kel, sandiga sängar, abba-danser, sol, bad och balsam för själen..
Thank you all!





2 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut och jag är inte alls avundsjuk:-). Välkomna hem.
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder...otäckt orättvist! men du/ni är värda varenda minut!

    Vill ses snart!

    Massor av kärlek och välkommen-hem-pussar!

    /I.

    SvaraRadera